Villinteatthelgenskataslut!

Hej! Nu var vi (Jag, Eira, Tova och Sanna) på tjärnet och badade och efter var vi hade gjort det, var vi på våran gata och spelade fotboll. Och jag känner att jag kanske har blivit lite brun idag;)(hoppas det iallafall har inte kollat mig i spegeln än) Nu sitter jag här och äter kebab, och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Hoppas att det blir lika varmt som det har varit de senaste dagarna. Har kanske glömt att säga att Eira och Tova sov hos mig inatt, vi sov på balkongen. Jättemysigt var det! Ååh jag vill värkligen inte att helgen ska ta slut!!

Tyckte bilden var cool eftersom att Ellen blev skarp och det andra suddigt, haha:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0