Norska hollywoodfruar

Hejsan!
Nu har jag varit och hoppat studsmatta hos Tova, innan det var jag med Sanna och Eira. Och vi köpte glass, eller dem köpte godis och jag glass. För jag har godisförbud denna månaden:) Så imorgon får jag äta godis!
Nu kollar jag iallafall på norska hollywoodfruar. Det är faktiskt inte så bra tycker jag, svenska är mycket bättre^^
Vi har hål timma imorgon också, på första lektionen som är bild. Så imorgon börjar vi kl nio istället för åtta!  



Ojj jag hade glömt att publicera inlägget men här kommer det!:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad är det för bild?:)

2010-06-02 @ 21:02:30
Postat av: Tilda ✫

SVAR: Det är en bulle;) haha

2010-06-02 @ 21:13:17
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0