I sthlm

Hejsan! Nu sitter jag här i stockholm och vi (föreldrarna) lagar mat nu. Och vi har brasan på, och det är supermysigt! Men det är väldigt tråkigt väder:( Fast just idag var det faktiskt tätt så mysigt. Bara det inte blir så hela veckan. Hur är vädret där ni är?
Om det blir sånt här vädet så kommer vi nog åka in till stan, det finns ju så myckte mer afärer här än vad det finns hemma i göteborg! Ikväll ska vi nog se på tv och inte göra så myckt alls, jag tror att sex and the city kommer, någon som vet? Och så kommer twin peaks (vet inte hur deet stavas) fast det tycker jag är lite konstigt program och så är det lite läskigt när det helt ptöttsligt kommer upp någon läskig figur, haha.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mAJA! *.*

hej tilda!

jag visste inte att du hade en blogg!

vad söt du var på din header! :D

2010-07-27 @ 20:41:00
URL: http://rainbowgirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0