Hönö

Idag har jag inte bloggat för att jag har haft fullt upp hela dagen, först direkt när jag vaknade (eller mamma väckte mig). Gick vi in till pappa och grattade honom, för han fyller ju år idag! Grattis pappa! Och efter det gick jag och åt frukost och sedan satte jag på mig spring kläder. Så gick jag och Sanna ut och sprang, vi sprang till tjärnet och badade och sedan sprang vi hem igen. När vi kom hem stod mamma och pappa klara vid bilen och så åkte vi till Hönö med Sanna, vi var inte där alls länge för det var inte så fint väder just då. Men jag och Sanna hann bada i allafall. På vägen dit köpte jag ett par simglasögon för miss cyklåp har gått sönder. Men de var de sämsta simglasögonen jag har köpt, men de kostade bara tjugo kronor så det spelar inte så stor roll
När vi kom hem hade min syster lagat mat till mamma och pappa som en födelsedagspresent (som jag var med och betalade;) Fast vi åt ju så klart också, och det var jättegott! Hon hade gjort efterrätt också=)
Efter det gick jag och Sanna ut och köpte en skvaller tidning. Och nu sitter jag här, ska gå ner och titta på tv snart. Men först ska jag kolla på lite bloggar!

Fotad av mig i förrgår. Oredigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0