Dålig uppdatering

Hejsan!
Idag klockan åtta var jag och Eira ute och tog ett morgon dopp, jag älskar verkligen det!
Men igår uppdaterade jag ingen ting, men det var så varmt ute så jag ville inte sitta inomhus, och vara inne på datorn. Fast jag var i och för sig på Eclipse, men resten av dagen var vi ute.
Eclipse var iallafall jättebra! Och jag rekommenderar den verkligen till alla twilight fans! Idag ska jag och Eira till den ön som jag var på på midsommar, och min familj ska med också:) Vi ska vara där i en vecka, och under den vecka kommer jag och Eira fylla år! Åhh, jag längtar så mycket!:)
Men det kommer iallafall inte bli så bra uppdatering då, men några mobilbloggar, blir det allt!


My lips!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0