Time for a guestblog

Sitter vid datorn och lyssnar på musik, och så har det sett ut de senaste två timmarna. Igår kväll var jag ute i skärgården för att fira min farbror som fyllde år. Det var så himla fint & mysigt alltihop! Vi fick kräftor och krabba + en supersmaskig chokladtårta! Ångrar att jag inte tog med kameran..! Fint var det i vilket fall, även om jag inte fångade det genom linsen. Ikväll kommer jag sitta som spikad framför tv:n klockan åtta framför vampiare diaries, kommer ni? Innan dess ska jag äta & försöka städa mitt sketna rum. pussar från Eira!


Fick hem skolfotona idag :)
Vill ni kika in på min blogg? eiralinnea.blogg.se - hoppas ni trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0