tjugoandra juni tvåtusentio

Hejsan!
Igår blev det inte så mycket uppdatering...
Men först på morgonen var jag Sanna, Tova och Eira ute och sprang. Vi sprang till tjätnet, och så hade vi bikini under så vi hoppade i vattnet nästan med en gång=) Och sen gick vi hem, och när vi kom hem solade vi jätte länge, men jag märker inte att jag har blivit något brunare:(:( Lite senare på kvällen sov vi i Eiras trädgård i ett tält, supermysigt var det! Vi hade chips och dip och tuggummi XD
Nu sitter jag och Tova i Tovas kök, med varsin dator...haha=) Vi har egentligen inte gjort något alls idag, men jag återkommer;)




Fotade av mig, med Tovas familjs systemkamera:)
Det blev ingen bra skärpa på själva humlan men jag gillar bilderna ändå!

Kommentarer
Postat av: Lillvor

hej

2010-06-22 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0