Brownie

Sorry att jag inte har bloggat något idag, men jag har haft fullt upp med att fira sista dagen på sommarlovet;)
Idag har jag varit med Eira, Hilma och Ellen. Vi bakade brownies, fast utan nötter. Haha. Det blev inte riktigt brownies.. Men gott blev det! Vi hade tänkt att sitta ute på gräset och äta den, men det började spöredna, så vi satte oss under bamba taket, haha:) Efter det skulle Ellen och Eira på träning så jag och
hilma gick hem till mig och gjorde inte så mycket, efter en stund gick vi hem till Hilma och gjorde samma sak, inget speciellt. Nu ska jag göra två inlägg till sedan ska jag sova! Ååh jag vill inte att sommarlovet ska ta slut! Men när jag tänker efter så längtar jag ändå lite till skolan:) Så det blir nog bra.




Photographed by me and självutlösare, edited by me.

Det blev ingen bild på Eira, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0