Hemma från mormor

Kom hem från mormor för typ två timmar sedan, men när jag kom hem gick jag upp på vinden för att se om jag hitta något roligt. Men nej det gjorde jag inte. Däremot hittade jag min klocka som har varit borta i nästan ett halvår! Och så hittade jag 70 kronor i en jackficka! Men hos mormos åt vi middag, det var typ den godaste maten jag har ätit! Är det bara jag som tycker att mormorar gör god mat? Jag fick två ringar hos mormor också! Fast det var bara en som var snygg den andra var ganska snygg men inte lika snygg som den andra;) Nu har Eira kommit hem från detdär lägret som hon var på. Så jag ska vara med henne imorgon. Aja nu ska jag gå och ta kort på ringarna så ni får se dem så ses snart!

Fotad och redigerad av moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0