You'll always know the reason why ther's love

förlåt för att det aldrig blir av att jag ska lägga ut vinter bilderna. Men ikväll. Idag ska bli en rolig dag, jag och eira ska till liseberg och ha mysigt. Sen ska vi in till stan en stund. Snart kommer det några och kollar på min garderob som vi nämligen ska sälja så ska jag ha en såndär klädhängare istället, skulle igentligen göra om hela mitt rum samtidigt men nu får det bli som det blir. ska måla om till vitt och byta kuddar och gardiner och möblera om!
Hugs!

Många ljusbilder här nu va.

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Du kommer få ett sketsnyggt rum ;D

2010-11-21 @ 16:27:28
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0