Tusen gånger starkare

Hej! Kom hem från freeport vid två tiden, hade ingen lust att blogga just då. Köpte det jag skrev att jag skulle köpa, löparbyxor och springskor. Inte så mycket till att visa. Var ju självklart tvungen att prova mina nya saker så jag tog mig en kort liten springtur.
Nu sitter jag bara och väntar på att Eira eller Nina ska ringa, för vi ska på bio! Tusen gånger starkare blir det. Håller på att läsa boken nu, så det ska bli roligt!

Vet inte vad det är jag gillar med bilden:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg, men du jag har ju lättare för att kommentera nu för bloglovin;)))) jag kanske blir som du och kommenterar alla! ahha

2010-09-26 @ 18:02:51
Postat av: klara

läser också boken nu:) vill se filmen!

2010-09-26 @ 19:12:08
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Ebba

Svar: Nej det hade jag inte, snyggt namn^^

2010-09-26 @ 19:28:44
URL: http://eendelavmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0