Ett linne

Hejsan!
Idag i skolan hade vi franskaprov, och det gick faktiskt sämre än vad jag trodde:( Men jag hoppas iallafall att jag får någorlunda bra, och så fick vi tillbaka våra engelskaprov. Jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet, men jag kunde ha fått bättre också=)
Efter skolan hade jag ingenting att göra (det har jag fortfarande inte;). Då gjorde jag om lite kläder, men jag blev bara nöjd med en sak. Så jag tänkte visa er den, det är ett linne!

Före:




Efter:


Vad tycks?

Ni kaske inte ser någon skillnad, men jag har klippt så att man ser sidan av ryggen på sidorna när man har på sig det.Om ni fattar^^ haha.

Kommentarer
Postat av: Nina♥

Snyggt Tilda =D ♥

2010-05-29 @ 09:32:56
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0