Sitter i trädgården

Hejsan!
Just nu sitter jag ute i min trädgård under mitt täcke med datorn, fast det är soligt och varmt. Men det är bara så mysigt att sitta under täcket=)
Kom hem från Tova nyss, det var jag, Sanna, Tova och Klara där:) Och vi fixade Klaras och Sannas bloggar, båda dem har fått nya bloggar!
Sannas heter, Eendelavmig och klaras kan jag tyvärr inte komma på vad det hette men länk kommer:). Snart ska jag äta, och sedan ska jag..Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men när Sanna och Tova kommer tillbaka ska jag vara med dem. Nu skulle dem på någon match eller något:)

Kommentarer
Postat av: Emelie och Alice

sv: Lyllo dig! Den är ass fin! kan du inte visa ett kort på den och visa i bloggen? så att man får se hur den sitter på? (A) hihi om du vill och orkar förstås :P

2010-06-23 @ 19:23:40
URL: http://emelieochalice.blogg.se/
Postat av: klara

det heter min blogg:)

2010-06-23 @ 21:44:03
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0