Hemma från mormor

Hejsan!
Kom nyss hem från mormor, igår kväll kollade vi på bröllopet. Såg ni det? Isåfall, tyckte ni det var bra?
Jag tyckte att det blev lite långtråkigt, jag fattar inte hur alla gästerna orkade all mat!
Men nu på morgonen hos mormor tjänade jag pengar på att dammsuga hela mormors hus! Perfekt att tjäna lite extra pengar nu inför sommaren:)
Hoppas verkligen inte att detta regnet håller i sig hela sommaren, börjar faktiskt bli lite orolig för det!!
Nu kollar jag på top model, men nu tog det slut. Hejdå! Puss!



HAHAHAHAHAH!!!:)))


Kommentarer
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jaha, gud vad najs! Jag <3 Liseberg! Hur mycket kostar ett guldpass där då?

2010-06-20 @ 19:43:19
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0