Good Morning!

Igårkväll var jag hemma hos Eira, och Nina var med också, vi möblerar om Eiras rum. Och det blev jättebra!
När vi var färdiga tänkte vi åka och ta ett kvällsdopp, men sedan märkte vi att klockan va kvartöver nio:)
Men Eira hade gäster och de hade jordgubbar med sig så vi fick massor av goda jordgubbar, det var nog de godaste som jag har ätit i hela mitt liv!
Snart ska jag och Nina åka och hämta ut biljetterna till eclipse, tyvärr ska vi inte se premiären..Men iallafall dagen efter premiären=)
Nu sitter jag bara här, och snart ska jag gå upp och göra mig iordning!

Bild tagen av Eira

Puss!


Kommentarer
Postat av: Eira ✫

Okej, men är du klarrrr? :)

2010-06-30 @ 10:15:17
URL: http://itsallaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0