Godmorgon, nu kommer bilderna

Godmorgon!
Nu kommer nästan alla bilderna från Ninas land!

I bilen påväg dit

Precis när vi hade kommit fram.

När vi skulle gå och lägga oss! Vi sov på ett jättemysigt loft, i en egen liten stuga!


Sedan tog vi lite bilder vi havet, fast det blev inga bra bilder för mig:(

Nina och hennes lillasyster Elin, visst är de lika!!



Nästa dagåkte vi in till stan, men ingen av oss tyckte det var roligt så vi satte oss på ett fik och köpte glass^^

På kvällen gick vi en kvällspromenad i kohagen, den ligger precis vid våran stuga som vi hade.
Den är jättestor, jag tror att det var ett naturresarvat. Så gick vi och fotade lite, men påväg tillbaka blev vi jagade av 20 stycken 400-kilos kor! Och gissa om vi blev rädda! Vi sprang och sprang, det va får i kohagen också. Så de trodde att vi jagade dem, medans vi blev jagade av korna, men det var bara så att korna trodde att vi lekte med dem, först var jag jätterädd för korna, men på morgonen efter gick Ninas morfar in i hagen för att visa oss att det inte var något farligt, och sedan vågade vi också oss in. Så nu är jag inte rädd för kor längre;)


 Var bara tvungen att visa er lite bilder på de söta fåren!

Alla de sista bilderna som kommer nu är tagena från Eiras blogg!


Jag och nina på bilden


JAg och nina i någon klätter sak:)



Dessa bilderan är tagna på FunCity! Med Eiras kamera, och det blev så för att jag hade inte med mig min kamera:)

Så det var alla bildena, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0