Godmorgon

Godmorgon!
Idag hade jag och Eira berstämt att vi skulle gå upp tidigt och ta ett morgon dopp, men jag vet inte om det blir av nu när vädret är lite dåligt, men hoppas att det klarnar upp lite mer när dagen börjar komma!
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli halv nio för det var då jag och Eira skulle åka, men som sagt så är det inte säkert. Men jag och Eira skulle träffas på gatan, om hon inte kommer så ville hon nog inte, men jag tror att hon kommer:) Ikväll ska jag och Eira ha ett litet "kalas"=) tillsammans, för Eira fyller ju år en dag efter mig. Så vi ska bara ha ett litet, asså typ sju personer med mig och Eira:)
Så vi har rätt mycket att göra idag, här kommer en lista:
♥Morgon dopp^^
♥Handla
♥Baka
♥Duka och göra iordning och sådant!
♥Beställa pizza

Det var det vi ska göra idag, hadetbra!

 

create avatar
Har precis lärt mig att göras sånna här bilder^^

Puss!

Kommentarer
Postat av: Eira ✫

Haha, hur gör man? :D

Puss

2010-06-30 @ 09:47:48
URL: http://itsallaboutmylife.blogg.se/
Postat av: Nina♥

haha jääättefin bild på mig där ;)

2010-06-30 @ 16:34:24
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0