Dagens outfit

Hejsan!
Skoldagen idag bestod av brännboll, hela dagen. Vi mötta alla 6:or på våran skola, och våran klass kom tvåa!
Efter skolan åkte jag och Eira till Allum och köppte skor till Eira, jättesnygga! Sedan åkte vi till stan, där vi mötte upp Nina. Jag köppte ett par örhängen, ni kan få se dem sedan, om ni vill??
Efter det åkte vi (jag, Eira och Nina) till tjänet och badade, det var jätteskönt i vattnet! Och nu är jag hemma och ska snart äta, maten är inte riktigt klar än=)
Här kommer dagens outfit iallafall!



Kofta: odd molly Jeans shorts: Klippt själv T-shit: H&M

Fråga inte varför jag har läppstift!?


Puss!

Kommentarer
Postat av: Eira ✫

nice outfitpics! :D

2010-06-05 @ 23:01:06
URL: http://itsallaboutmylife.blogg.se/
Postat av: Evelina

supersöt kofta! :)

2010-06-06 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0