Bad update

Hello!
Sorry for bad update. Men det kommer nog bli lite sämre uppdatering nu när det är så fint väder:(
Men jag ska göra så gott jag kan!
Såhär har min dag vait:
Efter skolan rensade jag och Eira ogräs i våra trädgårdar, för man måste göra något sådant så att man tjärnar 50 kronor. Det är någon grej med skolan, och vi ska samla ihop till rädda barnen! När vi var färdiga gick vi ut och njöt lite av det fina vädret, sedan skulle Eira på träning. Så då ringde jag Sanna och vi var också ute, och körde femman men innan det solade vi:)
Och så har jag varit barfota hela dagen, så jag var jättesmutsig och hade jätteont i fötterna! Haha;) Och nu sitter jag och kollar på repris av "så ska det låta", haha:)


|| Foto: Jag || Oredigerad ||
Kanske inte så bra bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0