Sun shines through clouds

Idag var jag ju med Sanna och Hilma som sagt. Efter jag och Eira pch Sanna hade sprungit kunde Eira inte göra något, så jag och Sanna var inne på datorn en ganska lång stund. Men jag gjorde inga inlägg för jag hade inget att blogga om. Sedan kom Hilma och efter en stund  som vi hade suttit inomhus gick vi till konsum för att köpa bakelser/kakor och cider. Sen gick vi och satte oss på en äng och hade en liten picknick. Det var faktiskt mysigt! Lite senare gick vi till konsum igen och pantade flaskor, Hilma och Sanna köpte varsitt tuggummipaket och jag köpte tre tidningar för pengarna vi fick:) Det blev intouch, chic och glaze. Det var nämligen tjugo kronor rabatt om man köpte tre tidningar så då blev det 55:- men jag behövde bara betala tjugo för jag hade ju mina pantkvitton;) Efter detta gick vi hem till mig och kollade på film.



Fotograferade och redigerade av mig©.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0