I used to rule the dice

Nu kom jag hem från Sanna och vi var med Hilma också! Först var vi ute och gjorde ingenting egentligen, eller jag var hemma och åt och när jag kom tillbaka så gick vi in. Så jag vet inte om dem gjorde något?
När vi kom in tittade vi på tv, two and a half men och sedan kom super size vs super skinny, och efter det kom det någon film som vi bara så på i typ tio minuter. Nu sitter jag hemma och kollar på norska hollywoodfruar och ska nog vara inne på datorn ganska länge=) Jag bara kände för det.



 
Bilderna är fotade och redigerade av mig.


Kommentarer
Postat av: Eira

Coola bilder :D

2010-08-04 @ 10:50:49
URL: http://itsallaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0