Flower


Nu kom jag precis upp från badet, jag badade i mitt badkar. Badade inte så länge typ en kvart. Men det var jätte mysigt! Innan det var jag ju med Sanna och Eira. Vi gjorde inget speciellt gick bara runt lite och köpte glass och jag och Eira köpte varsin tidning. Sedan gick vi in på apoteket för Eira skulle köpa skavsårsplåster, och jag och Sanna köpte tuggummi, man fick med tatueringar så vi tatuerade våra kinder, eller ja våra vänstra kinder. Med kaniner=) Vi gick till thai restaurangen sen, fast det var bara Eira som åt. För, jag vet inte riktigt varför. Men nu sitter jag framför datorn och tv:n och kollar på någon film som sjätte sinnet. Och nyss så fixade jag en lite bredare blogg så jag kan lägga upp bilder i storlek 600 istället för 500. Fast det var Eira som sa hur jag skulle göra men det var jag som gjorde det:)


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja jag blev länkad av henne.

Jag fick många nya premisar då, så visst har det stigit lite iaf! :O

2010-08-05 @ 00:51:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja jag blev länkad av henne.

Jag fick många nya premisar då, så visst har det stigit lite iaf! :)*

2010-08-05 @ 00:51:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0